Monday, September 12

Ini Kisah Laki Bini



Aku bangun awal pagi, kau masih tido lagi.

Aku dah siap masak mee, kau baru nak gosok gigi.

Aku makan sopan sekali, kau dah tambah sepinggan lagi.

Aku basuh pinggan sendiri, kau hanya letak disinki.

Aku jeling tak puas hati, kau sengih tunjuk gigi.



"Eh berani kau letak sini? Pegi la basuh sendiri"

"Ala tolong la basuh sekali. Apa guna jadi bini"

"Takkan nak buat kerja free, bagi la kiss di pipi"

"Hihihi. Mari la sini"



Kemudian apa yang jadi? Lu pikir la sendiri. Takkan gua nak tulis sini =)

8 comments:

  1. menjadi suami bukan sekadar mengambil tanggungjawab menyediakan nafkah, tempat tinggal yang selesa, didikan agama kepada isteri dan keluarga dia. tugas seorang suami tak terhenti di situ sahaja. banyak lagi yang seorang suami perlu lakukan untuk melayakkan dia bergelar ketua keluarga.

    well said than. hanya suami mithali yang dapat membuktikan semua ni

    ReplyDelete
  2. best nya hidup lelaki...
    bagi kiss sekali da boleh lepak goyang kaki...

    ReplyDelete
  3. bab2 mmbasuh pggn ni ptut bg kat laki sbb org pmpuan kne jage kulit.kui2

    ReplyDelete
  4. hihihi..comel je tp skt ati..wakaka

    ReplyDelete
  5. Sebab tu gua jadi lelaki... hahaha

    ReplyDelete

Awas! Dilarang menggunakan kata-kata kesat.