Saturday, August 13

Al Kisah Dahulu Kala




Merepek sudah, merapu sudah, mengarut pun sudah. Kalau layan Facebook ni memang tak sudah-sudah. Lebih baik aku tidur nak mimpi indah!

Selesai aku taip status tu, aku terus tutup laptop. Aku masuk bilik, baring di atas katil. Lepas tu aku dah tak ingat ape-ape. Macam hilang ingatan pulak. Haha. Ala maksudnya aku dah tertidur la mase tu. 

Entah pukul berapa, aku terjaga, terasa nak buang air kecil. Aku agak malas nak bangun tapi demi melepaskan hajat, terpaksa jugak aku gagahi untuk melangkah ke tandas. 

Sampai kat toilet, aku pun terus dot dot dot. Ape yang berlaku korang pikir la sendiri. Takkan aku nak cerita semua. Ahaha.

Kemudian aku masuk bilik semula. Aku pun baring di katil yang sama. "Err nape tilam aku basah ni?" suara aku agak kuat ketika itu. Cepat-cepat aku bangun.

Oh rupa-rupanya aku bemimpi. Sebenarnya aku tak pergi toilet pun, aku kencing dalam seluar! OMG!!!!!

Nape aku mimpi pegi toilet? Aku ingat pegi toilet betul-betul. Adeh. Korang pun penah kan? Baik ngaku cepat!






#Kejadian ni terjadi masa aku masih kecik. Dah besar ni takde okey.

No comments:

Post a Comment

Awas! Dilarang menggunakan kata-kata kesat.